söndag, november 11, 2007

Morötter m.m.

Idag har vi äntligen fått upp våra morötter! Två ämbar fulla med korta & tjocka, korta & smala och långa & tjocka morötter står i källaren. Och jag har gräftat och stått i. Jorden var ganska våt och lerig så det gick inte så bra att bara dra i blasten. Men några desto mera tecken på en närmande förlossning har jag förstås inte. Däremot ett foto på en speciell morot.



Igår fick vi avklarat julklappshandel, skönt! Vi avnjöt lunch på Pedrinas och det var SÅ GOTT! Pedrinas är numera överst på min lista av favoritrestauranger.

Slänger in ett par bilder till här. Kennet tog så fina bilder av Granat för nån vecka sen och så är det väl på sin plats att visa en bild av Netta gravid också. Bilden är tagen för två veckor sedan, men jag ser ungefär lika ut ännu.





Nu säger Kennet att han vill bada bastu, han har varit på länk. Undrar om jag också ska göra det, bada bastu alltså, inte länka. Vi bastade faktiskt igår kväll också. Hmm...

3 kommentarer:

Mia sa...

Vilken snygg morot! Det måste vara ett gott tecken. :)

Anonym sa...

Ser ut som ett hjärta! Och du ser så fräsch ut, Netta! Få förunnat att vara så tiptop som höggravida! Vi ses snart.

Mamma Linda sa...

Tänkte samma: snygg morot och att du ser så otroligt fin och fräsch ut! Och sååå snygga snickarbyxor! :-)