tisdag, juni 13, 2006

På läger, på läger

på läger trivas vi, eller det hoppas jag i varje fall. Far på läger nu om knappt en timme, med 12 barn i åldern 10-12 år samt tre hjälpledare. Jag har alltid lite blandade känslor inför läger. Det ÄR skoj att vara med barnen och hitta på aktiviteter och sånt, men samtidigt är det nervöst för jag är rädd att glömma att ta med nåt viktigt och så är ansvaret på mig så stort. Jag är säkerhetsansvarig och det är jag som ska veta vad vi gör om det händer en olycka. Gode Gud, låt det inte hända några olyckor. Ibland känner jag mig så liten, fast jag är vuxen... Dessutom så betyder läger att jag inte får träffa Kennet på flera dagar och det är ju trist :-(

Nåja, ska äta nu före jag börjar bära ner saker till bussen. Hoppas den kommer i tid. Wish me good luck!

/Netta

Inga kommentarer: