tisdag, juni 06, 2006

6 juni 2006

En till dag med barn. Vi gick på guidad rundtur på hantverksmuséet på Klosterbacken. Jag tyckte det var intressant och de flesta barn verkade nog trivas, även om det alltid finns de som helst sku göra annat än det program man ordnat. Imorgon har vi ett födelsedagsbarn, så jag ska just iväg till affären och köpa färdig tårtbotten och garneringsingredienser, för nog måste man ju fira när man har ett födelsedagsbarn!

Igår fixade och donade Kennet och jag en del med bröllopet, ringde igen till några vänner och frågade om de vill hjälpa till. Det ville de :-) Sen såg vi ett par avsnitt av "Vänner". Nog är det trevligt att Jennica har några årgångar "Vänner" på dvd, jag kommer säkert att titta på nåt avsnitt ikväll också, även om jag har en promenad-date med Mia, som är på kort visit i stan. Ska bli kul att träffa henne igen, det är ett tag sen.

OK, nu ska jag surfa lite, lite på bröllopstorget före jag går till Stockmann. Förresten, om man vill se ett foto på mig och min kära, så kan man kolla in Kennets blogg. Han finns på knetoff.blogspot.com
/Netta

Inga kommentarer: