torsdag, februari 28, 2008

Turné i norra Österbotten

Zacharias och jag har haft lite sportlov på tumanhand. I början av veckan var vi och hälsade på både fammo, faffa, mommo, gamlamommo och moster, Ja, faster fick också en snabbvisit, men den var väldigt snabb. Zacharias sov också sin första natt hos mommo, tillsammans med mig. Men nu är vi tillbaka i Vasa och det är nog ganska skönt. Det märks att grabben blivit större och påverkas mera av det som är runtomkring. Igår blev hans sovtider lite upp-och-ner, vilket resulterade i att han åt helt konstiga tider i natt och vaknade tidigare än vanligt. Nu sover han sin förmiddagslur, men senare än han brukar. Nåja, jag tar hellre en och annan konstig natt än sitter hemma och ugglar hela tiden. Så länge pojken ser ut att må bra så kommer vi nog att hälsa på våra släktingar då och då. Jag tror förresten att jag också ska ta mig en liten tupplur nu.

Inga kommentarer: