tisdag, mars 22, 2011

Nya kläder

Jag har shoppat kläder. Åt barnen. Åt mig själv hittar jag ingenting i affärerna. Antagligen söker jag inte tillräckligt och dessutom tycker jag att jag inte BEHÖVER nåt nytt. Att jag sen nog gärna skulle köpa om jag skulle hitta nåt är en annan sak. Nåja, nån ska ju köpa baströjor också, för det gör jag kanske en gång i året.

Men barnen, åt dem skulle jag kunna köpa hur mycket som helst. Speciellt efter att jag hittat alla möjliga härliga barnklädsbutiker på nätet. Det finns verkligt fina kläder t.ex. här. Förnuftet och ekonomin sätter dock stopp. Till de senaste inköpen hör dessa två plagg.


En t-skjorta från
Villervalla åt Zacharias, köpt på Garderoben i Nykarleby.

Foto: Zacharias
En av Kristinas nya bodyn (hon har just bytt storlek) från Lindex. Det är kul att nångång hitta mönstrade och/eller färgglada kläder till billigt pris.

Inga kommentarer: