tisdag, juli 25, 2006

Semester

Länge sen jag bloggat nu. Precis som jag trodde så blev det mest bröllop och lite renovering för mig och tvärtom för Kennet. Badrummet är långt ifrån färdigt än, men vi har en liten, liten förhoppning om att det ska hinna bli färdigt tills vi gifter oss, eller åtminstone ganska snart efteråt.

Igår for jag till Vasa för att prova brudklänningen igen. Den var fin, fast en liten ändring ska sömmerskan ännu göra så den, förhoppningsvis, sitter perfekt. Blev glad att färgen på servetterna passade perfekt med klänningens broderier. Men det som var absolut jättekul i Vasa var att jag träffade ett par kompisar, varav en bor utomlands. Vi lattjade på skären i Sundom, sov över natten där. Då kändes det som att jag verkligen har semester. Det är annars så mycket att göra så det känns inte så värst ledigt. Ja, trevligt var det. Och nu är jag i Nykarleby. Ska just köra till mamma. Min systerson kommer på eftermiddagen och ska vara över natten. Blir säkert kul att umgås med en 7-åring. Han har så lustiga funderingar.

Måste gå nu. Kö till bibliotekets dator.
På återläsande!
/Netta

Inga kommentarer: