torsdag, december 25, 2008

Hemma på riktigt!

Vi är hemma på riktigt! Läkaren tyckte att Zacke såg så pigg ut och att han ätit tillräckligt och blodproven var bra så vi fick fara tillbaka hem igen idag. Utan näs-mag-sond. Hurra! Inte har Zacke samma energinivå som han brukar, men det kommer tillbaka, sakta men säkert. Bara han fortsätter att äta och börjar dricka lite bättre så ordnar sig nog den saken också. Åtminstone sover han bra! Far och son sover eftermiddagslur just nu och har redan sovit 2,5 h. Jag borde ansluta mig till dem. Fast först ska jag rädda köttet i kastrullen. Imorgon ska vi äta porterstek. Ojuligt, ja, jag vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er hela familjen!
Skönt att höra att ni är hemma och att ni är bättre! Krama Zacharias från oss! Nej, ibland blir det inte som man tänkt sig...
Ja, vi siktar också på nästa jul, Då... Jag har redan nu köpt jättefina hjärtejulstakar i vitt och rött. själva har vi klarat oss utan benbrott från Idre. GOTT NYTT ÅR, kram från Gunilla med familj