torsdag, september 25, 2008

Ska det vara såhär nu?

Zacharias är förkyld IGEN! Det är tredje förkylningen på ungefär en och en halv månad. Han har bara precis hunnit sluta hosta från föregående förkylning så har näsan igen börjat rinna och hostan gjort sig påmind. Ska det vara såhär nu resten av hösten och vintern? Till läkare har vi varit båda de tidigare förkylningarna, men ingenting. I första omgången hade han nästan öroninflammation på ena örat, men den blev bra av sig själv. Nu senast, förra veckan, så hittade läkaren inte minsta fel på gossen. Likväl så är vi fast i samma cirkus igen nu. Hostar sig igenom nätterna=sömnbrist hos mig. Jag blir så trött.

Men annars så har Zacharias lärt sig krypa på alla fyra nu. Kul! Han är så söt när han far fram över golven, jagar katterna eller diverse leksaker. En glad gosse är han, trots förkylningar. Nån dag ibland, t.ex. idag, är han väldigt mammig, men det är inte alla dagar han hänger i mina byxben hela dagen lång.

Nu låter det som att han vaknar från dagssömnen. Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

join the club. Jag är så trött! Barnen hänger i mina kläder och vill vara i famnen, båda på en gång. Hoppas det går över snart, utan att komma igen!