tisdag, juni 24, 2008

Utmaning

Den här utmaningen hittade jag i Malins blogg.

1. Vad gjorde du för 10 år sedan ?
För 10 år sen var jag nybakad student och vad jag kan komma ihåg så började jag jobba först i augusti, så den här tiden hade jag skönt sommarlov!

2. Fem saker på göra listan idag.
- måla andra halvan av en bit staket, första halvan målade jag på förmiddagen då Zacke sov
- laga mat
- föra ner x antal schampoflaskor till bastun i källaren, så kanske de blir slut nån gång (jag är typen som nästa alltid lämnar en skvätt kvar i schampoflaskan för att jag köpt ett nytt schampo som är mycket mera spännande att testa. iofs har jag nog också 1-2 sorter som jag alltid har hemma. är jag månne något av en schampoholist?)
- skriva e-post
- titta på MacGyver på dvd

3. Snacks jag gillar.
Chips, salmiak, numera choklad och gårdagens favorit honungsrostade jordnötter, jättegott!

4. Städer jag bott i.
1979- 1999 Nykarleby
1999-2006 Åbo
våren 2003 Elgin, Skottland (tre månader)
2006-2007 Esse, Pedersöre (fast det är ju egentligen ingen stad)
2007-2008 Vasa (bara fem månader)
2008-> Esse, Pedersöre

5. Dessa vill jag veta mera om:
Alla som läser min blogg!

Inga kommentarer: