onsdag, juni 11, 2008

Tillbaka!

Nu har vi fått internet kopplat, så nu är vi delaktiga i Det Stora Cyberspace igen. Det finns hur mycket som helst jag kunde blogga om, men jag tror det får komma efterhand. Vad är det viktigaste som hänt denna månad jag varit mer eller mindre borta från internetsurfandets vågor? Förstås att vi flyttat tillbaka till Esse, men det visste ni ju. Igår fick vi ett lass möbler från ikea = kaos i vardagsrummet. Men det kommer att bli bra. Jag har börjat prenumerera på tidningen Vauva, fick första numret idag. Jag väntar också på första numret av Hus&Hem. Vaddå falla offer för direktreklam? ;-) Korvsoppan kokar på spisen och Kennet kommer hem från jobbet när som helst. Zacharias sover sin sköna eftermiddagslur. Så jag kan bara säga att jag har världens bästa liv just nu! Ja, inte för att Zacharias sover, utan för att han sover just nu och annars är så glad och snäll. :-) Och för att Kennet kommer hem, förstås!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, kul att du är tillbaka! :) Och spännande med IKEA-leveransen... :) Vårt vardagsrum är också kaotiskt, fullt av flyttkartonger (vi flyttar igen nästa vecka), och IKEA-katalogen ligger uppslagen och jag drömmer om lite nya möbler... :)

Ska bli jättekul att läsa dina kommande inlägg om allt som händer i ert liv! :)