måndag, september 17, 2007

Det gäller...

.. att inte slöa till när man kommer hem från jobbet. Idag har jag slipat färdigt spjälsängen, förutom den gul-röda ankan som finns på ena gaveln. För att få bort den krävs sandpappermaskin och det vågar jag mig inte på. Det blir en uppgift för Kennet. Sen är det bara att limma ihop sängen igen och måla den. Sen har vår bebis säng för några år framåt. Den är ju utdragbar så den borde inte bli för liten i första taget. Men sin första tid i livet ska bebisen hur som helst sova i vagga.
Nästa projekt som jag ska påbörja så snart jag kan slita mig från datorn är amningskudde. Ska alltså sy en. Men det är farligt att sätta/lägga sig ner, för då är risken att sekunderna blir till minuter som blir till timmar utan att man får gjort det man ville. Så nu avslutar jag. Har ni märkt att jag ryckt upp mig lite med bloggandet? ;-)

Inga kommentarer: