torsdag, april 09, 2009

Livstecken

Jo, vi lever och mår bra. Det blev en bloggpaus för mig i samband med att jag skrev färdigt mitt slutarbete. Det lämnade jag in i god tid i mitten av mars, men sen kom jag inte igång med bloggandet igen. Förrän nu.

Vi renoverar hus. Eller rättare sagt så är vi just nu i rivningsstadiet. Men det är inte så långt kvar tills vi får börja bygga upp igen. Här kommer några bilder från vårt blivande hem.

Golv i vårt sovrum

Vy från vardagsrummet mot kök och ett sovrum


Vy från köket mot hallen

En del av köket

En del av vardagsrummet

Såhär ser det alltså ut nu och det återstår att se hur det ser ut när det är färdigt. En del vet vi hur vi vill ha det och annat funderar vi ännu på. Någon tidtabell har vi inte, det får ta den tid det tar.

1 kommentar:

filuren sa...

Nåmen, vilka underbara golv ni får! Vill också ha trägolv...och ett hus. Vad har ni mer för planer än golvfixning? Lycka till med renoveringen.