tisdag, februari 13, 2007

viner, nej jag menar vinter!

Oj, jag slinter visst på tangenterna idag. Det händer ingenting nytt och spännande i mitt liv. Mitt nya jobb börjar först 1.3. så då kanske jag har nåt att berätta. Men ifall nu nån faktiskt har intresse av att läsa min blogg så kan jag ju meddela att jag är vid liv och mår bra :-). Är glad att det är varmare den här veckan än förra, det är så mycket behagligare att cykla till och från jobbet då. Beträffande rubriken så är viner ingenting jag tycker speciellt bra om. Jag dricker på sin höjd ett glad vitt vin några gånger i året. Rött vin har jag inte alls fått smak för. Vintern tycker jag rätt bra om, bara det håller sig varmare än -10 grader, idealet är -5. Och i mars ska våren komma!
Nu slutar jag svamla. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: